PUMA i Olympique de Marseille zaprezentowały nowe stroje wyjazdowe na sezon 2021/22, inspirowane fundacją OM.
Na koszulce wyjazdowej „Les Phocéens” dominują odcienie koloru niebieskiego, które odzwierciedlają różne oblicza Marsylii. Koszulka ma nowoczesny design oraz specjalne logo 'M’ zaprojektowane w hołdzie Marsylii i Fundacji OM. Logo znajduje się z tyłu koszulki, a każdy z czterech pasków reprezentuje jeden z fundamentów fundacji. Koszulkę uzupełniają granatowe spodenki i getry.
Olympique de Marseille jest integralną częścią społeczności i codziennego życia ludzi w mieście. Klub z Marsylii jest dumny z tego, że daje coś od siebie, a zobowiązanie to nabrało kształtu wraz z utworzeniem fundacji OM, która umożliwia klubowi inwestowanie w edukację, zatrudnienie, przedsiębiorczość, sport i kulturę.
„Marseille in the blood, and by the blood”
W ramach inauguracji, PUMA i Olympique de Marseille złożyły hołd fundacji OM, angażując w kampanię młodzież z Marsylii. „Marseille in the blood, and by the blood” jest pierwszą kampanią wymyśloną i zaprojektowaną przez lokalną młodzież.
Z dzielnicy Frais Vallon wybrano ośmioro młodych osób, którzy przygotowali wyjątkową i autentyczną kampanię z udziałem Dimitri Payeta, Alvaro Gonzaleza i Simona Ngapandouetnbu. Ponadto w ramach programu fundacji OM i jej partnerów, PUMA podaruje pełne zestawy dla wszystkich dzieci z „OV School”.
Nowa koszulka wyjazdowa Olympique de Marseille łączy 100% poliestru pochodzącego z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić dopasowanie i mobilność, jednocześnie utrzymując zawodnika w suchości i komforcie.
Plakat Milika w najnowszym GIGA Sporcie