PUMA wspólnie z AC Milan prezentuje nowy strój domowy AC Milan, w którym zagrają drużyny żeńskie, męskie i młodzieżowe w sezonie 2021/2022. Po raz pierwszy w historii Serie A to żeńska drużyna zadebiutuje na boisku w nowych strojach, kiedy piłkarki AC Milan podejmą Sassuolo w swoim przedostatnim ligowym meczu już 15 maja. Męska drużyna zadebiutuje w nowych strojach dzień później, w meczu przeciwko Cagliari na San Siro.
‘Move Like Milan’ – energia, kreatywność i niepowtarzalny styl
Nowy strój domowy AC Milan czerpie inspirację z energii, kreatywności i niepowtarzalnego stylu Mediolanu. Domowe trykoty odzwierciedlają hasło 'Move Like Milan’, nawiązując do odkrywania Mediolanu na nowo. Z szacunkiem dla tradycji i zaangażowaniem w innowacje, 'Move Like Milan’ to poruszanie się z pasją oraz elegancją, dążenie do bycia czymś więcej niż tylko klubem piłkarskim.
Ikoniczne czerwono-czarne pasy o różnych szerokościach w jednym, symetrycznym wzorze, celebrują twórczą równowagę tradycji i nowoczesności. Wraz z pojawieniem się drapaczy chmur w mieście, Mediolańczycy zaczęli czerpać inspiracje od innych, patrząc w przyszłość, pragnąc zapoczątkować nową erę innowacji w tej wiecznie eleganckiej metropolii.
Dwie drużyny, wspólna wizja
Valentina Giacinti i Alessio Romagnoli reprezentujący drużyny AC Milan z opaską kapitańską, podzielili się swoimi uwagami na temat nowych strojów zaprojektowanych przez PUMA.
Valentina Giacinti:
„Jestem bardzo podekscytowana, że w najbliższym meczu po raz pierwszy wystąpię w nowym stroju. Podoba mi się jego nowoczesny, a zarazem tradycyjny design oraz wpływ, jaki wywarł Mediolan.”
Alessio Romagnoli:
„Noszenie czerwono-czarnych barw dzień w dzień daje mi ogromną dumę. Nowy zestaw wygląda nowocześnie i widać, skąd wzięła się inspiracja dla pasów – to świetne odwzorowanie nowej, wciąż rozwijającej się panoramy Mediolanu.”
Założona w 2018 roku żeńska drużyna AC Milan reprezentuje nową erę w bogatej historii klubu. Dzięki kampanii PUMA #SheMovesUs, niemiecka firma wspiera zaangażowanie klubu w rozpowszechnianie kobiecego futbolu, prezentując nowy domowy strój na boisku wraz z żeńską drużyną AC Milan.
„AC Milan wraz z PUMA kibicują kobietom, które razem osiągają sukcesy i łączą się – poprzez sport, kulturę i wartości” – powiedział Matthias Baeumer, General Manager BU Teamsport. „AC Milan jest zbudowany na innowacyjności, społeczności, integralności i inkluzywności, a my chcieliśmy uczcić reprezentację tego historycznego klubu i zmieniającą się tożsamość miasta zarówno w projekcie naszego zestawu, jak i w naszej komunikacji, poprzez podniesienie rangi żeńskiej drużyny AC Milan”.
W ramach kampanii „Move Like Milan”, PUMA i AC Milan nawiązały współpracę z trzema mediolańskimi uczelniami projektowymi i modowymi, aby przeprowadzić serię warsztatów oraz kursów mistrzowskich dla projektantów, prowadzonych przez czołowych twórców PUMA.
Zestawy domowe AC Milan są już dostępne na stronach PUMA.com i store.milan.com, w oficjalnych sklepach AC Milan oraz u wybranych partnerów handlowych.