Test SUV-a Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

-

- Reklama -

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV to najnowszy SUV kultowej japońskiej marki. Trzeba przyznać, ze auto wygląda futurystycznie, zwłaszcza z przodu. Najmniej nowocześnie prezentuje się linia boczna. Z tej perspektywy widać, że nie mamy do czynienia z nowym modelem, a z przestylizowaną konstrukcją z 2017 roku.

Hybrydowy układ napędowy typu plug-in nowego eclipse’a składa się z dwóch silników elektrycznych i jednego spalinowego o pojemności 2,4 l. Maksymalna moc systemu to 188 KM. Może on pracować w trzech trybach: czysto elektrycznym, hybrydowym szeregowym lub hybrydowym równoległym. Nowe Mitsubishi Eclipse Cross to hybryda plug-in, więc można nim jeździć wyłącznie na prądzie. Producent deklaruje, że na pełnej baterii pokonamy 45-55 km. Ładowanie ze zwykłego gniazdka 230V trwa niecałe 6 godz.

- Reklama -

Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h w czasie 10,9 s. Autem jeździ się przyjemnie, rozpędzaniu się nie towarzyszą szarpnięcia, bo zastosowano jednobiegową skrzynię.

Sporo nowości znajdziemy we wnętrzu samochodu. Na środku deski rozdzielczej pojawił się większy ekran dotykowy z dwoma pokrętłami, ułatwiającymi obsługę. Kabina Mitsubishi Eclipse Cross jest całkiem spora. Pojemność bagażnia wynosi 359 litrów.

- Reklama -

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV kosztuje niemal 200 tysięcy złotych.

- Reklama -

UDOSTĘPNIJ

GIGA SPORT

Karty gwiazd Ligi Mistrzów w najnowszym GIGA Sporcie!!!

Robert lewandowski, Erling Haaland, Kylian Mbappe i wiele wiele innych gwiazd Ligi Mistrzów na specjalnych kartach w najnowszym GIGA Sporcie! Totalnie za free!!! Do tego...