AC Milan, mistrzowie Serie A, zaprezentowali nowy strój domowy na sezon 22/23, który jest inspirowany dziedzictwem Mediolanu oraz młodymi pokoleniami Rossonerich.
AC Milan został założony w 1899 roku – od tamtej pory przeciera szlaki w piłce nożnej i nieustannie dąży do bycia czymś więcej niż klub piłkarski. W sezonie 22/23 firma PUMA postanowiła przedstawić te wartości nowemu pokoleniu Rossonerich i pozwoliła, żeby paski przemówiły same za siebie. Efektem tego działania jest nowa koszulka domowa, która jest zarazem nowatorska i ponadczasowa – dokładnie tak jak klub, który reprezentuje.
Dziedzictwo zamknięte w koszulce
Czarne i czerwone paski obramowane w czarnym kwadracie to nowoczesne ujęcie tożsamości AC Milan w nowym stroju domowym. Koszulka posiada włoskie Tricolore na mankietach rękawów i herb Milanu na górnej części pleców.
Nowa koszulka to nie tylko strój – łączy wiele pokoleń Rossonerich poprzez wspólną miłość do miasta i drużyny. Oddaje styl i piękno tego, co czyni Milan wyjątkowym. Od historycznego dziedzictwa po innowacyjność i wyróżnianiem się na tle reszty.
– Jesteśmy zachwyceni, że możemy dziś zaprezentować nasz nowy zestaw domowy na sezon 2022/23 – powiedział Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer w AC Milan. – Koszulka będzie zawierać symbol tricolore, upamiętniający niezwykłe zwycięstwa i zdobycie 19 tytułu Scudetto. Ten zestaw reprezentuje dziedzictwo i jednocześnie przyszłość naszego Klubu, który jest głęboko związany z Mediolanem, a także wizjonerstwo oraz innowacyjność zarówno na boisku, jak i poza nim.
Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zostały zaprojektowane. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy.
Koszulki Manchetesteru City i Liverpoolu do wygrania w najnowszym GIGA Sporcie. Szukajcie w kioskach!!!
