PUMA zaprezentowała dziś nowy, domowy strój Manchesteru City inspirowany kultowym golem (93:20) z niesamowitego sezonu 2011/12, który był jednym z najwspanialszych momentów w historii Premier League i Manchesteru City.
Wyjątkowy sezon 93:20 odbija się echem w nowym, domowym stroju „The Citizens” w postaci powtarzającej się na całej powierzchni grafice cyfrowego zegara. W ten sposób produvent stroju razem z Manchesterem City oddali hołd niezwykłemu pokoleniu piłkarzy, a także bramce zdobytej w ostatniej chwili, która przypieczętowała wygranie Premier League. Koszulkę domową uzupełniają niebieskie spodenki i skarpetki.
Sezon 2011/12 dla Manchesteru City okazał się prawdziwym dreszczowcem. Rozpoczął się od podpisania wielu nowych kontraktów, a zakończył bramką w ostatniej minucie spotkania, która zapewniła klubowi pierwszy tytuł mistrzowski Premier League. Od tego historycznego momentu City pięciokrotnie w ciągu ostatnich dziesięciu sezonów zajmowało pierwszą pozycję na najwyższym poziomie rozgrywkowym w Anglii.
„Bycie świadkiem tego momentu to coś, czego nigdy nie zapomnę. Kiedy padł gol, wiedzieliśmy, że właśnie dokonaliśmy czegoś wyjątkowego” – powiedział Micah Richards, legenda Manchesteru City. „Liga wisiała na włosku, a potem gol w ostatniej minucie, w taki sposób, jaki moim zdaniem nigdy nie zostanie powtórzony. Nowe stroje domowe są hołdem dla jednego z najwspanialszych momentów w historii City”.
Nowa koszulka The Citizens łączy 100% poliestru pochodzącego z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić dopasowanie i mobilność, jednocześnie utrzymując sportowca w stałym komforcie.
PUMA x First Mile
Jednocześnie po raz pierwszy w kolekcji przedmeczowej Manchesteru City wykorzystano inicjatywę recyklingową PUMA i First Mile, przekształcając odpady plastikowe w produkty.
First Mile to sieć skupiająca się na ludziach, która wzmacnia mikroekonomię, współpracuje ze społecznościami zbierającymi odpady na Tajwanie, Haiti i Hondurasie, tworząc miejsca pracy oraz zmniejszając zanieczyszczenie środowiska. Tegoroczna kolekcja wykonana jest w co najmniej 84% z plastiku pokonsumenckiego zebranego na Tajwanie.
Plakat mistrzów Anglii Manchesteru City tylko w GIGA SPORCIE:
