Bramkarz obejrzał czerwoną kartkę i… został na boisku

-

- Reklama -

W Lidze Narodów CONCACAF doszło do niecodziennej, kuriozalnej sytuacji. Otóż bramkarz jednej z drużyny po obejrzeniu czerwonej kartki nie został usunięty przez arbitra z boiska. Szok!

Meksyk grał z Hondurasem, mecz nie wzbudzał wielkich emocji w Europie, a jednak zapamiętamy go na długo. Bowiem okazuje się, że w tym spotkaniu doszło do serii rzutów karnych karnych, podczas których sędzia pokazał drugą żółtą kartkę bramkarzowi Edrickowi Menjivarowi (pierwszą ujrzał w 86 min).

Jednak arbiter nie usunął golkipera z boiska, gdyż drugi żółty kartonik podczas konkursu jedenastek nie oznacza zejścia gracza z placu gry.

- Reklama -

Czytaj GIGA Sport!!!

- Reklama -

UDOSTĘPNIJ

GIGA SPORT

Kto zagra w finale Ligi Mistrzów? Kup najnowszy GIGA Sport i zgarnij koszulkę Mbappe!!!

Robert Lewandowski, Erling Haaland, czy Kylian Mbappe? Kto wygra Ligę Mistrzów? GIGA plakaty: Mbappe, Manchesteru City, Lewego, Watkinsa, Jamala, Martineza, Diaza Kane'a i Fornala. A do...